جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

اضافه‌شدن ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان مشهد

  • کد خبر: ۲۱۳۰۹۰
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
اضافه‌شدن ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان مشهد
با هدف افزایش سرانه آموزشی و بهداشتی در شهرستان مشهد، سه شنبه های امید این هفته نیز با افتتاح یک هنرستان در روستای «درابد» و یک مرکز خدمات جامع سلامت در ساغروان همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار مشهد در آیین افتتاح یک مرکز بهداشتی با بیان اینکه سه شنبه‌های امید که همراه با افتتاح مدرسه و خانه بهداشت است، دیگر فقط استانی نیست و در کشور آوازه پیدا کرده و زمینه ساز امیدآفرینی شده است، اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون دویست کلاس درس در بخش مرکزی شهرستان مشهد افزوده شده است و با کمک خیّران، امروز توانسته ایم با افتتاح این مدرسه‌ها خنده را بر لب‌های دانش آموزانی بیاوریم که سال‌ها در ازدحام جمعیت به کلاس درس می‌رفتند.

محسن داوری با اشاره به اینکه افتتاح این مدرسه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و ۳۰ درصد مشارکت خیّران انجام شده است، گفت: امروز در روستا‌ها هنرستان‌هایی را افتتاح می‌کنیم که دانش آموزان در کنار سوادآموزی، حرفه و تخصص  نیز بیاموزند و این مسئله به برکت همراهی خیّران است.

انتخابات، رویداد تحول آفرین کشور

وی در ادامه به انتخابات پیش رو پرداخت و با اشاره به اینکه دانش آموزانی که هنوز به سن قانونی برای رأی دادن نرسیده اند، می‌توانند والدین خود را در این عرصه همراهی کنند، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و سختی ها، مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند، رویداد بزرگی را برای تحول در کشور رقم خواهند زد.

مدیر آموزش و پرورش تبادکان نیز در این مراسم گفت: از اوایل آبان امسال تاکنون، این مدرسه دوازدهمین پروژه‌ای است که در تبادکان با ۱۱۶ کلاس درس با مجموع ۱۴۸ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود و این نشان از توجه بسیار خوب خیّران و نیکوکاران مدرسه ساز دارد.

محمدحسین عبداللهی در ادامه افزود: با وجود آنکه آموزشگاه‌های زیادی در تبادکان توسط خیّران ساخته شده است، با توجه به مهاجرپذیر بودن و رشد جمعیت در تبادکان، همچنان به توجه بیشتر خیّران مدرسه‌ساز نیاز داریم تا مشکلات کمبود فضای آموزشی در تبادکان برطرف شود.



در ادامه این مراسم، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ساغروان بیان کرد: یکی از درخواست‌های مردم در ساغروان، مرکز خدمات جامع سلامت بود که به همت مردم و مسئولان، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

داوری ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی مدیران، مسئولان و نیرو‌های مرکز بهداشت برای تداوم این افتتاح ها، گفت: با افتتاح این مرکز، ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این مرکز، خدمات حوزه بهداشت و درمان دریافت خواهند کرد.

حسن کاظمی، بخشدار مرکزی مشهد، نیز در آیین افتتاح این مرکز بهداشتی گفت: مرکز جامع خدمات جامع سلامت روستای ساغروان با دویست مترمربع زیربنا به بهره برداری رسیده است و برای ساخت این مرکز ۸ میلیارد ریال از سوی یک خیّر، ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و ۳۸۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->